http://redflyplanet.blogspot.com/2012/11/cosco.html
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 κοντέινερ το καθένα, με την προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται, ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάσει τα πέντε τρένα την ημέρα. Μόνο από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20-25 εκατομμύρια ευρώ τον πρώτο χρόνο!
Ενώ μια σειρά από υποθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - συμπεριλαμβανομένης της αποζημίωσης από τη Siemens -παραμένουν ανοιχτές, η κυβέρνηση επιχειρεί να προικίσει την κατά τα άλλα ρημαγμένη εταιρία, με στόχο να μπορέσει να την πουλήσει άμεσα. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η υπογραφή της συμφωνίας με την Cosco. Η κινεζική εταιρία που....
διαχειρίζεται τον προβλήτα ΙΙ στον Πειραιά, υπογράφει παράλληλα συμφωνία αποκλειστικής προώθησης μέσω του ΣΕΜΠΟ των προϊόντων της HP για την Ευρώπη. Η κυβέρνηση έχει εντάξει τις συμφωνίες αυτές στο ευρύ επικοινωνιακό πλάνο της προώθησης των ξένων επενδύσεων στη χώρα.
Η κυβέρνηση προσδοκά να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αντίτιμο της τάξης των 40-50 εκατ. με βάση το τρέχον deal με την Cosco, ενώ οι συμφωνίες που θα ακολουθήσουν μετά την πώληση θα είναι πολύ μεγαλύτερης αξίας.
Η τριπλή συμφωνία Cosco-HP-Τραινοσέ
Όπως αναφέρει Το Βήμα η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται συνολικά σε 50 δισ. δολάρια, το μεγαλύτερο ποσοστό της οποίας αφορά δραστηριότητες που θα κατευθυνθούν στον Πειραιά, ενώ υπολογίζεται ότι η σημερινή οριστική υπογραφή της συμφωνίας θα αυξήσει το τοπικό φορτίο του Πειραιά έως και κατά 50%.
Σύμφωνα με την Cosco και τον ΟΛΠ ενδιαφέρον για τη μεταφορά των προϊόντων τους μέσω του λιμανιού του Πειραιά έχουν εκδηλώσει εταιρείες όπως η Dell, η LG, η Samsung, η Lenovo, η Sony και η Hyundai.
Θεμέλιο της συμφωνίας και κίνητρο για την έλευση και άλλων πολυεθνικών στον Πειραιά, έβαλε η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας με τον σιδηρόδρομο.
Η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Ικονίου με το Θριάσιο πεδίο, συνολικού μήκους 17 χιλιομέτρων, άρχισε να λειτουργεί από χθες το μεσημέρι.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 κοντέινερ το καθένα, με την προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται, ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάσει τα πέντε τρένα την ημέρα. Μόνο από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20-25 εκατομμύρια ευρώ τον πρώτο χρόνο!
Ενώ μια σειρά από υποθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - συμπεριλαμβανομένης της αποζημίωσης από τη Siemens -παραμένουν ανοιχτές, η κυβέρνηση επιχειρεί να προικίσει την κατά τα άλλα ρημαγμένη εταιρία, με στόχο να μπορέσει να την πουλήσει άμεσα. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η υπογραφή της συμφωνίας με την Cosco. Η κινεζική εταιρία που....
διαχειρίζεται τον προβλήτα ΙΙ στον Πειραιά, υπογράφει παράλληλα συμφωνία αποκλειστικής προώθησης μέσω του ΣΕΜΠΟ των προϊόντων της HP για την Ευρώπη. Η κυβέρνηση έχει εντάξει τις συμφωνίες αυτές στο ευρύ επικοινωνιακό πλάνο της προώθησης των ξένων επενδύσεων στη χώρα.
Η κυβέρνηση προσδοκά να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αντίτιμο της τάξης των 40-50 εκατ. με βάση το τρέχον deal με την Cosco, ενώ οι συμφωνίες που θα ακολουθήσουν μετά την πώληση θα είναι πολύ μεγαλύτερης αξίας.
Η τριπλή συμφωνία Cosco-HP-Τραινοσέ
Όπως αναφέρει Το Βήμα η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται συνολικά σε 50 δισ. δολάρια, το μεγαλύτερο ποσοστό της οποίας αφορά δραστηριότητες που θα κατευθυνθούν στον Πειραιά, ενώ υπολογίζεται ότι η σημερινή οριστική υπογραφή της συμφωνίας θα αυξήσει το τοπικό φορτίο του Πειραιά έως και κατά 50%.
Σύμφωνα με την Cosco και τον ΟΛΠ ενδιαφέρον για τη μεταφορά των προϊόντων τους μέσω του λιμανιού του Πειραιά έχουν εκδηλώσει εταιρείες όπως η Dell, η LG, η Samsung, η Lenovo, η Sony και η Hyundai.
Θεμέλιο της συμφωνίας και κίνητρο για την έλευση και άλλων πολυεθνικών στον Πειραιά, έβαλε η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας με τον σιδηρόδρομο.
Η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Ικονίου με το Θριάσιο πεδίο, συνολικού μήκους 17 χιλιομέτρων, άρχισε να λειτουργεί από χθες το μεσημέρι.
Nessun commento:
Posta un commento